søndag den 18. oktober 2009

Stille og rolig dag

Jeg har ikke det store at berette om i dag, eftersom der ikke rigtig er sket noget, som jeg synes det er værd at berette om. Jeg har haft efterårsferie her den sidste uges tid, så der er ikke sket det helt store. Den har bare stået på afslapning foran computeren eller med at lytte til en god bog. Jeg høre tonsvis af lydbøger, det er så fedt synes jeg! :) Så kan jeg også samtidig lave noget andet alt i mens bogen kører i baggrunden det er meget rart. Jeg er begyndt at cykle på Instituttets kondicykel, fordi jeg ikke rigtig har fået lavet ngoet motion her det sidste lange stykke tid, så nu syntes jeg det var på tide at få taget mig sammen og komme i gang, og som sagt så gjort. :) Det er rigtig dejligt, for jeg har det så godt bagefter. :) Motion er en god ting, siger de kloge, hehe. :d Især hvis man får rørt sig en halv time hver dag. Jeg synes mine dage minder meget om hinanden efterhånden, fordi jeg ikke laver det helt store lige for tiden, så det kan være svært at finde på noget at skrive herinde på bloggen, men sådan er det jo. Man kan jo ikke have noget at lave hele tiden.

De venligste efterårshilsner KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar