mandag den 26. oktober 2009

Meget sen nattetime

Jeg burde egentlig gå i seng, men jeg kan ikke tage mig sammen, fordi jeg sidder og læser en masse blog-indlæg, jeg elsker virkelig at læse blog-indlæg alle de forskellige måder folk skriver og formulere sig på det er meget interessant og se synes jeg. Mmm i forgårs hedder det vel, hehe lavede vi rigtig god mad, jeg elsker virkelig at lave mad det er så hyggeligt synes jeg. Vi lavede Kalvekuvette, tomatsalat og ovnstægte kartofler, mums! siger jeg bare. :) Inden da var vi nogle stykker som var ude og gå en tur på Strandvejen her i Hellerup, hvor jeg bor. Der ligger en skøn helsekost forretning, hvor man bare kan købe alt mellem himmel og jord. Jeg købte fire olier til min oliebrander Lavendel enfantastisk duft! Mandarin, mm det minder mig så meget om julen krydrenelikker mm! også en rigtig juleduft og så til sidst Geranium, som jeg bare måtte eje, fordi den duft mindede mig om de hyggelige timer sammen med min vævelærer Eva. Den duft er en blanding er rose og Citron bare en herlig duft, andet kan jeg ikke sige om den. :) Jeg var hjemme hos Rikke i går, hehe eftersom det jo er eftermidnat en rigtig god veninde jeg har. Vi nød bare hinandens selskab og hørte en masse god musik. Hendes førehund Nugat den søde skabning gav mig en rigtig glad velkomst, knap nok var jeg kommet op til anden sal, hvor min veninde bor før Nugat sprang glædesstrålende ned af trappen i mod mig. :) Jeg holder virkelig så utrolig meget af den dejlige hund, og for den sags skyld af min dejlige veninde Rikke. :) Det var alt, hvad jeg havde at sige for denne gang.

De venligste nattehilsner KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar