lørdag den 10. oktober 2009

Lidt om mig. :)

Hej til jer alle

jeg hedder Katja, jeg er 20 år gammel og svagtseende. Dette synshandicap skyldes for tidlig fødsel, jeg blev født 3 måneder for tidligt, hvilket betød at mine lunger ikke var ordentligt udviklet. Jeg kom i kuvøse hvor jeg fik for meget ilt, lægerne var ikke så gode til at måle det på det tidspunkt. Det resulterede i for meget tryk i mine øjne, hvilket gjorde jeg fik Nethindeløsning, som gjorde at jeg kom til at se som jeg gør i dag, hvilket ikke er særlig meget. Det er sådan ca. 2 meter. Men jeg klare mig fint på trods af det, så jeg har intet at klage over. :) Jeg er ny herinde på bloggen, og det er første gang i mit liv, at jeg overhovedet har prøvet og skrive en blog, men jeg synes bare det skal prøves. :)

De venligste hilsner fra KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar