søndag den 11. oktober 2009

Glæde og jubil, i store fede mængder! :)

Jubii! Jubii! Og endnu en gang Jubii! :) Jeg kan bare ikke sige det nok, for min glæde er så stor, at jeg ikke selv kan rumme den, og bare må dele den med nogen, og så er denne blog vel et godt sted at gøre det vil jeg mene. Endelig oprandt den dag, som jeg har ventet med længsel og stor utålmodighed på i en hel uge, nemlig den dag, hvor jeg skal ind og se Les misrable sammen med min ledsager Camilla. Og for at fordrive tiden med et eller andet har jeg så valgt at skrive et indlæg her på min splinternye blog. :) Jeg sidder i skrivende stund og kigger ud af vinduet, hvor jeg ser en kedelig, grå og overskyet efterårsdag, men den slags dage har også sin sharme synes jeg. Jeg er et af den slags mennesker som ikke har nogen yndlingsårstid, for jeg holder så utrolig meget af dem alle sammen. Nå nu vil jeg ikke belemre jeres øjne med mere af mit pladder, hehe. :d Jeg skriver nok senere og fortæller meget mere om min oplevelse med Les miserable

De venligste glædeshilsner fra KatjaSE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar