mandag den 30. april 2018

Min første eksamen!



Det er rigtig svært for tiden. Med ro, og med afslapning det er nemlig sådan, at jeg på onsdag og fredag skal til mine første skriftlige eksaminer i dansk niende klasse. Puha jeg er virkelig nervøs også selvom jeg ikke kommer til at se sensor. Som skal vurderer mine skriftlige evner. På onsdag er det skriftlig fremstilling altså en stil, og jeg håber sådan at der er et emne, som fanger mig lige med det samme. Jeg håber ikke jeg kommer til at sidde, og ikke ved, hvad jeg skal skrive. Jeg har de vildeste skrækscenarier oppe i mit hoved. Helt galt kan det dog ikke gå, for jeg har min skønne og meget søde uddannelsesmentor Birgitte med mig både på onsdag, og på fredag, og hun gør mig meget tryg. Det bedste ved det hele er, at jeg kan holde pauser undervejs og det kommer ikke til at tælle i den tid jeg har fået. Onsdag bliver en lang dag, for jeg skal møde klokken ni og er færdig klokken 13:30. jeg har nemlig fået ekstratid grundet mit synshandicap. Det har jeg også på fredag, hvor den står på diktat og læseprøve. Jeg mener, at jeg skal møde klokken ni igen, og så lader det til, at jeg skal vente en del sammen med min mentor imens vores lærer dikterer for de andre. Det ser ud til at jeg er færdig klokken 11:45. jeg prøver at sige til mig selv, at det hele nok skal gå. :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar