mandag den 19. februar 2018

Distriktspsykiatrien :)

I dag er dagen, hvor jeg har fået svar på om jeg kan starte i distriktspsykiatrien. Og svaret er, som jeg har håbet nemlig ja. :) Jeg har også fået den kontaktperson, som jeg gerne vil have nemlig Tina, som jeg snakkede med i sidste uge og som jeg synes virker rigtig sød. :) Min første samtale med hende er onsdag den 14. marts, og det glæder jeg mig til. :) Det, som er lidt sjovt er, at den psykiater, som jeg får tilknyttet sidder i bestyrelsen på mit gamle bosted, og jeg har derfor mødt hende nogle gange. Hun virker ganske sød. Jeg glæder mig til, at starte der. Jeg er sikker på, at det kommer til at hjælpe mig rigtig meget, at være der. De har så mange gode tilbud, som jeg glæder mig til, at gøre brug af. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar