lørdag den 23. januar 2010

Tilbage igen. :)

Så er jeg atter tilbage her på bloggen. :) Det er ved at være længe siden, da jeg ikke rigtig har haft overskud, lyst eller energi til at skrive, men alle tre ting er nu vend tilbage til mig for fuld styrke. :) Så det er rart med genfunden skrivelyst. Jeg føler mig fyldt helt op med ord, så mange at det er svært at komme af med dem alle sammen synes jeg. :) Jeg havde gjort mig nogen overvejelser om at slette min profil herinde, da jeg næsten aldrig skrev, men jeg endte med at ombestemme mig, for der er jo heller ingen der siger at jeg behøver at skrive herinde hver dag. Jeg burde faktisk gå i seng nu, men jeg kan bare ikke tage mig sammen til det det er jo også weekend, så jeg kan sove længe i morgen helt til kl. 10 så det er bare skønt! :) Jeg elsker at skrive her ved nattetid, der er noget helt særligt ved at skrive på den tid at døgnet, noget næsten magisk, som ikke er til at definerer. Jubii! i morgen skal vi lave mad her på Bo-afdelingen jeg elsker virkelig at lave mad det er bare så hyggeligt.

jeg var ude sammen med min ledsager i dag, for at købe nogen småting som jeg manglede. Efter jeg havde købt dem gik vi også en dejligt tur ved havneområdet som ligger omkring det shoppingcenter, hvor jeg var inde at købe mine ting. Det var en smule koldt, og derfor blev vores tur heller ikke så lang, men det var skønt at mærke det friske, kolde vintervejr. Jeg elsker virkelig at blive blæst rigtig igennem, hvilket man kan sige jeg også blev. En dejlig halvanden time tilbragte vi sammen, rigtig skønt. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar