lørdag den 23. januar 2010

Mm! :)

Her sidder jeg så med en varm kop velduftende, cremet, fyldig og velsmagende chai te foran, i ved den slags man kan købe, som allerede er lavet på forhånd. pulver med teblanding, mælk og sukker, som man putter i en kop hælder kogende vand over og så har en kop pragtfuld chai te. :) Jeg er virkelig tilhænger af den slags te. Og foran min kop ligger der en duftende mørkebrun chokolademuffin i sin indpakning, og bare venter på at jeg skal sætte tænderne i den, og disse to ting vil jeg nyde sammen i en skøn forening af vidunderlige smagsoplevelser.

Her tidligere i dag var vi nogle stykker som var ude og gå en dejlig tur i det friske og meget kolde vintervejr. Vi gik fra Langelinje, til Amalienborg og den tilhørende slotsplads, videre til Nyhavn og til sidst ned på Strøget, hvor vi endte med at finde en café, hvor vi fik os en dejlig kop varm Kakao, som ovenikøbet var hjemmelavet, og den smagte bare skønt! Det er længe siden jeg har fået så god en Kakao, den kan varmt anbefales!

Her for lidt siden, som jeg også skrev i går lavede vi mad, og menuen stod på Totilia med kødsovs, stegt i ovnen med masser af ost på mums! Som tilbehør var der salat med peberfrugt og Agurk i det var rigtig lækkert. Det er så hyggeligt at lave mad. :) Mad smager altid bedre når man selv laver den synes jeg. Jeg overvejer temmelig kraftigt at gå tidligt i seng, for jeg er monster træt, og har stort set været det hele dagen. Så den bliver nok ikke meget over ti før jeg lægger under min dejlig varme dundyne. :) Ej det vil tiden vise, der kan jo nå at komme en masse i vejen inden da. Det er jo sket for mig før. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar