søndag den 24. januar 2010

Søndagsblog

Jah her sidder jeg så, og laver ikke det helt store. Jeg er totalt i søndagsstemning sådan rigtig afslappet og ugidelig, så er det jo meget godt jeg ikke behøver at lave noget specielt, så det sætter jeg meget stor pris på. Der er meget stille her på Bo-afdelingen alle sidder vidst på deres værelser, og nogen sover måske endda endnu. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive, men jeg føler en voldsom trang til at skrive alligevel, en meget mærkelig følelse.

Mmm! De Totilias vi laved i går blev en rigtig succes, de var bare rigtig lækre med masser af fyld i, og tonsvis af ost ovenpå Mums! Jeg er bare vild med den slags mad. Her om en halv times tid skal jeg ud og gå en tur med Lene, som er min kontaktperson her på Bo-afdelingen. Vi skal rundt om søerne, og så ind og findeet sted, hvor vi kan få noget varmt at drikke har vi lige talt om, så det glæder jeg mig til. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar