mandag den 14. november 2016

En uge tilbage!



Puha det er godt nok svært, for tiden. I dag er der præcis en uge tilbage til, at jeg skal flytte jeg glæder mig, men jeg er også virkelig bange og meget nervøs. Jeg ved det er ganske naturligt, men det er rigtig svært for mig, at være i. jeg kan ikke klare presset rent psykisk.

I går var jeg med min ledsager i IKEA, for at købe nogle af de ting, som jeg manglede, hvilket er næsten alting. Køkkenting, service, kopper, glas, bestik, hyggeting, som tæpper og puder og tæpper til at ligge rundt omkring, dørmåtte, bademåtte, gryder pander og alt det der nu hører til i en lejlighed.

Det var rart, at få købt en del af de  ting i går, og de ting jeg mangler kan jeg købe, når jeg er flyttet, så vil jeg skrive en liste med de ting, som jeg mangler. Det er lidt uvirkeligt, at der nu er så kort tid til, at jeg forlader Nettet II, som er mit bosted, hvor jeg har tilbragt fire år af mit liv. Nu skal jeg til at stå på egne ben, for første gang i mit liv. Og det er godt, for så har jeg nået et af mine mange mål, som jeg lavede, da jeg flyttede ind her. Rart at være kommet så langt.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at rumme det psykisk - også selvom du samtidigt glæder dig. Jeg tror, at jeg havde det lidt på samme måde, sidst jeg flyttede. Og da flyttede jeg ikke engang FRA et bosted og ud for mig selv. Det giver god mening, at det er rigtig svært. Jeg håber sådan, at det bliver godt for dig!

    Kæmpe knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skal helt sikkert blive godt. :) Tak for din forståelse, som varmer meget.

      Knus. <3

      Slet