mandag den 17. september 2018

Mandagstanker



Som jeg skrev i mit sidste blogindlæg,så er jeg inde i en svær periode med tristhed, tankemylder, stemmer og tran til selvskade. I dag har jeg snakket med min kontaktperson, og jeg fortalte hende, hvordan jeg har det i øjeblikket, og hun syntes jeg skulle kontakte distriktspsykiatrisk center i Glostrup, for at få talt med min kontaktperson der, som sagt så gjort. Hun snakkede en masse om strategier, som jeg kan bruge, når det er svært, bruge mit netværk, bruge socialpsykiatrien i form af Det Røde Hus, gå en frisk tur, så jeg kan komme ud i lyset, gøre noget godt for mig selv måske tage et varmt bad. Jeg synes bare ikke de strategier lyder særlig virksomme hun sagde også at jeg skulle komme ud, og ikke isolerer mig. Og hvis det hele blev noget møg er der altid psykiatrisk skadestue. Det har hun selvfølgelig ret i, men de indlægger ikke, hvem som helst jeg er meget sikker på at hvis jeg henvendte mig der ville jeg blive sendt hjem, og det magter jeg bare ikke, for det vil være et slag for mig.

Min kontaktperson og jeg snakkede også om det her med at jeg gerne vil have hjælp til rengøring, og hun har snakket med visitationen, og der er op mellem seks til otte ugers ventetid. Jeg vil få noget mere viden om det i min E-boks. Vi snakkede også om det her med at vi føler at vi taler forbi hinanden, så min kontaktperson sagde at hvis jeg ikke synes det går imellem os, så har jeg altid ret til at få en anden. Det har jeg sagt ja til at jeg gerne vil have, så hun vil kontakte sin chef omkring det, så bliver det spændende om jeg får en jeg kan sammen med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar